• وبلاگ : عطر نرگس
  • يادداشت : نور هدايت
  • نظرات : 3 خصوصي ، 44 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3      >
     

    گنبد افلاك

    سلام

    طاعات و عباداتتون قبول باشه.

    با عنوان ازدواج اسلامي يا ... به روزم (البته اين متن رو مدتي قبل نوشتم تازه وقت كردم بذارمش در وبلاگم)

    بروزم ...از مكه ...

    سلام

    به روز نميكنيد؟؟

    يا علي

    اللهم الرزقنا زيارة...

    + يك آشنا 
    Oooo..............
    .(__)...oooO....
    ../ (....(__)......
    .../_)...) \........
    ........(_\.........
    Oooo..............
    .(__)...oooO....
    ../ (....(__)......
    .../_)...) \........
    ........(_\.........
    ...............?
    ............????
    ........????????
    ....????????????
    ????????????????


    ??مرسي به کلبه آزادي اومدي ... ??


    ????????????????
    ....????????????
    ........????????
    ............????
    ...............?
    دعا براي سلامتي و تعجيل در امر فرج و ظهور آقا و سرورمان حضرت اباصالح‌المهدي"روحي‌وارواح ‌للعالمين‌لتراب‌مقدمه‌فداء" و طول عمر رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت الله خامنه اي فراموش نشه

    يك روز در حالي كه از كنار مسجدالنبي (صلي الله عليه و آله و سلم )مي گذشتم بسيار تحت تأثير قرائت امام جماعت مسجدالنبي قرار گرفتم...

    در آن لحظه، جواني را ديدم، كه به من گفت: چيزي فكر شما را به خود مشغول كرده است؟ گفتم: آري، ترتيل زيباي امام جماعت. ايشان گفت: يک روز بعد از نماز پيش امام جماعت مسجد رفتم.همين مطلب را عنوان كردم و از وي درخواست كردم در صورت امكان نوار كاست محتوي ترتيل خودش را به من بدهد.

    ايشان از من پرسيد : اهل كجايي؟ گفتم: ايران. او گفت: ترتيل امام جمعه تهران ( سيد علي خامنه اي ) به مراتب از ترتيل من بهتر است

    حجت الاسلام و المسلمين جلالي

    الهي! هر بيماري را شفاء از طبيب است و من بيمار از طبيبم، هرکرا ز قسمت بهره ي اوست و من بي نصيبم، هر دل شده اي با ياري و غمگساري است و من بي يار و غريبم.
    همه شب مردمان در خواب و من بيدار چون باشم غنوده هر کسي با يار و من بي يار چون باشم
    الهي! عنايتت کوه است و فضل تو درياست، کوه کِي فرسود و دريا کِي کاست؟ عنايت تو کي جُست و فضل تو کي وا خواست؟ پس شادي يکي است که دوست يکتاست.
    موفقيت در گرو باور خود است من به موفقيتت ايمان دارم

    موفق باشيد

    سلام

    وقت به خير

    وبلاگتون عاليه

    مخصوصا اين پستتون خيلي جالب بود

    تو جامعه امروز ما نيازه كه اين وبلاگا گسترش پيدا كنن كه خدا رو صد هزار مرتبه شكر جووناي حزب اللهي و بسيجيمون خوب شروع كردن و خوب هم ادامه مي دن انشاالله تا روزي كه آقامون بياد

    ***********************

    همه گمگشته راهيم خودت را برسان

    همه در بند گناهيم خودت را برسان

    همه در حسرت ديدار خودت را برسان

    همه دنبال پناهيم خودت را برسان

    *********************

    ممنون كه بهم سر زديد

    خوشحال مي شم باز هم از اين كارا كنيد

    موفق باشيد و التماس دعا

    به اميد ديدار يوسف زهرا

    انشاالله كه بتونيم هميشه در اين راه باقي بمونيم

    + سيد احمد طباطبايي 

    سياست و افيون

    اين دو واژه نمي بايست در دنياي واقعي در کنار هم بنشينند. آميخته شدن قدرت مستتردر عالم سياست در تاثير سحر آميز مصرف افيون، کمتر به خير و برکت ملل منتهي شده است. حکومتها و بسياري از گروههاي شبهه نظامي و تروريستي در سراسر دنيا براي کسب منابع مالي مورد نيازشان بارها در دام قاچاق مواد مخدر گرفتار آ مده اند.

    گروههايي که امکان استفاده از سلاح را در تفکر سياسي و يا ايدولوژيک علاقمندان خود آزاد تلقي کرده اند، مشخصاً بيشتر ميل ورود به بازار کثيف و ويرانگر قاچاق منطقه اي و بين اللمللي مواد مخدر و اسلحه، را دارا مي باشند.

    متاسفانه امروز، کشور افغانستان، همسايه شرقي و فقير و بي صاحب ايران بيشتر از هر دشمن قدرتمند ديگري موجبات ويراني کشور و مردم را فراهم آورده است. اثبات اين ادعاي بزرگ مسلماً در يک مقاله کوتاه ميسر نخواهد بود و از همين رو مي بايست متعهد شوم تا طي مقالات متعدد ديگري اين دين سنگين و خطير را به سلامت به انجام برسانم.

    متهم کردن پليس و يا نيروهاي مرزباني کشور براي تداوم و رشد بي رويه ورود چند تن، مواد مخدر به داخل کشور، کاري است ساده، اما شتابزده و بدور از عقل و منطق. فساد نيروهاي مسئول در مبارزه و کنترل قاجاق افيون در سرار جهان، موضوعي است بسيار روشن و قابل بررسي و آنچنان رسوا که احتياج به سند و مدرک و اثبات ندارد. اما آنچه در ايران ما مي گذرد مصداق سادهء اين معضل نيست.

    به استناد اعترافات تيمسار ابويي رئيس سازمان مبارزه با مواد مخدر، اين سازمان تا سال هشتاد و پنج توانسته است حضور دوميليون نفر معتاد را در جامعه، تاييد کند. اما اين اظهارات تلخ مجدداً با تاکييد رئيس کميته اجتماعي مجلس بيشتر موجبات تاسف و تاثر را فراهم آورد که ايشان مدعي صدر نشين بودن ايران، در جدول آماري تعداد معتادان، در طراز جهاني مي باشد. ايشان از رقم وحشتناک " سه ميليون " ياد کردند و خاطر نشان شدند اين آماري است که دستگاهاي دولتي از آن مطلع هستند.

    روزنامه کيهان در دو ماه گذشته طي مقاله اي، اشاره به مرگ دوسوم مبتلايان به ويروس ايدز در کشور نمود که همگي به دليل استفاده مشترک از سرنگهاي آلوده بوده است. از هر بيست وچهار نفر ايراني يک نفر معتاد به مواد مخدر است. اين آمار بر اساس معيارهاي سنجش حکومت منتشر شده است و دليلي براي تشديد و يا بزرگنمايي وجود ندارد چرا که آمار به اندازه کافي وحشت انگيز مي باشد.

    نماينده ايران در نشستي در سطح وزرا در سازمان ملل يادآور شد " ايران هر ساله سه هزار نفر از بهترين فرزندانش را در راه مبارزه با اين معضل اجتماعي از دست مي دهد. و جهان بايد بپذيرد که حکومت ايران و نيروهاي امنيتي و نظامي ايران تحت هيچ شرايطي، خود، بازيگر اين بازار سودا و مرگ نيستند." . حقانيت اين ادعا نزد جهانيان، آنگاه دچار شک و ترديد مي شود که اسناد زيادي مبتني بر حضور تعداد کثيري از فرماندهان نيروي سپاه قدس در معاملات اسلحه افغانستان رو مي شود.

    در کشوري که بسياري از فرزندان شجاعش، شبانه روز در تلاش براي کنترل اين سوداي مرگ هستند، متاسفانه عده اي سياس دور از شرف و حرمت انسانيت، در جهت تاميين نيازهاي ايئدولوژيک و سياسي خود، حاضرند به قيمت آتش زدن بنيان هاي اجتماعي کشور منابع مالي خود را فراهم کنند. مدارک و مستندات ارائه شده به مقامات ايراني در جهت روشنگري برنامهاي ترانزيت مواد مخدر توسط فرماندهان سپاه با ذکر اسامي و تاريخ وتجهيزات در قالب عکسهاي ماهواره اي و اعترافات افراد طالبان و رابطهاي گروهايي چون حماس و جهاد اسلامي و افراد القاعده آنچنان دفاع از شرافت و هميت مردان جان بر کف کشورمان را سخت ساخته است که در رودرويي با اين اطلاعات و آمار و اسناد جز خجالت و عرق شرم هيچ برايمان باقي نمي ماند.

    اين عدهء معدود در ساختار فرماندهان امنيتي و عملياتي سپاه جداً در تلاشند تا حضور فرماندهان نيروي پليس و مرزباني کشور را در اين عرصه به حداقل برسانند. در جلسه امنيت استان کرمان، مسئولين رسماً فرمانده نيروي انتظامي استان را از جلسه مرخص مي کنند تا شرايط حضور پليس در توجيه موضوعات مرتبط با قاچاق اسلحه و مواد مخدر به حداقل برسد. پرونده فساد مالي و اخلاقي معاونتهاي امنيتي وزيراسبق اطلاعات، فلاحيان، همچنان موضوع مورد دعواي نهادهاي بين اللمللي است. اين مناقشه محرمانه از زمان صدارت فلاحيان در وزارت اطلاعات با همکاري سپاه قدس در سپاه، برعليه کادر رسمي و مسئول در نيروي انتظامي آغاز شده است. فراهم نشدن امکانات مورد نياز نيروي انتظامي و مطلع شدن قاچاقچيان بين اللمللي از برنامه گشت هاي متداول، و تعداد نيروهاي آماده در هر شب، نمي تواند فقط يک " اتفاق" تلخ محسوب شود. اين وضع، سالهاست که ادامه دارد و هر روز وخيمتر از روز گذشته پيش ميرود.

    وحشت بيان اين وقايع تلخ و يا حتي تهيه گزارشي سري براي مقامات اول کشور بيشتر از هر موضوع ديگري نگران کننده شده است. ريسک بالاي تهيه گزارش و توجيه مخفيانه رفسنجاني براي برکناري فلاحيان از اين قدرت تجاري بي حد و حصر، خود موضوعي است که بايد روزي توسط آن چند نفر مطلع، در شرايط آرام و بي خطر براي آيندگان، بازگو شود.

    تلاش شجاعانه نيروهاي پليس در کشف پانصد و چهل کيلو گرم ترياک از ماشين يکي از فرماندهان سپاه که بخاطر ملاحظات خاصي از معرفي نامش در اين مقاله صرف نظر مي کنم، سبب تشدديد و تقويت گزارشات سري و محرمانه اي شد که تماماً تلاش مي کردند تا مقامات اول کشور را از رشد و تقويت باندهاي قاچاق اسلحه و مواد مخدر در بدنه ساختار فرماندهان امنيتي و نظامي سپاه مطلع سازند.

    همراهي واژگان سياست و افيون در ساختار قدرت حکومت مذهبي تحت نظارت ولايت فقيه آنقدر دوستانه و صميمي شده است که ديگر هيچ گزارش سري و محرمانه اي هم نمي تواند کار ساز تلقي شود. از اين رو در نظر دارم تا در صورت پيدا کردن موقعيتهاي بيشتر، به افشاي مطالب بسيار ديگري نيز ادامه دهم.

    سلام دوست عزيز

    جامعه مجازي منتظران حضرت مهدي (عج) افتتاح گرديده است

    و ما منتظر ياري و همکاري صميمانه شما دوست عزيز و گرامي هستيم

    لطفا در صورت امکان با قرار دادن لينک سايتمان در سايت وزين تان و يا معرفي ما به خوانندگان تان ما را در اين راه مقدس ياري فرماييد

    به اميد ديدار

    اللهم عجل لوليک الفرج

    http://mahdiclub.ir

    سلام

    عالي بود

       1   2   3      >