ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
پيام تسليت رهبر معظم انقلاب در پي رحلت آيت الله حاج ميرزا علي مشکيني اعلي اله مقامه (08/05/1386)

در پي رحلت فقيه مجاهد و پارسا حضرت آيت الله آقاي حاج ميرزا علي مشکيني اعلي اله مقامه حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي پيام تسليت صادر فرمودند.
متن پيام به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
انالله و انا اليه راجعون
رحلت فقيه مجاهد و پارسا حضرت آيت الله آقاي حاج ميرزا علي مشکيني اعلي اله مقامه موجب تأسف و تأثر شديد اينجانب گرديد. اين روحاني عاليقدر از جمله ي شخصيت هاي نادري بود که در سراسر عمر با برکت و در مراحل گوناگون زندگي نوراني خويش منشأ برکات فراوان براي حوزه ي علميه و مردم مؤمن و اسوه ي اخلاقي و عملي براي شاگردان و ارادتمندان خود بود.
در دوران طاغوت جزو پيشگامان نهضت اسلامي و در دوران جمهوري اسلامي در شمار مجاهدان واقعي و معلم اخلاص و پرهيزگاري و پارسائي محسوب مي گشت. رفتار و عمل او بيش از بيان شيرين و رسايش، دعوت کننده ي به ايمان و پارسائي و حق طلبي و حقگوئي بود. جايگاه رفيع او در نظام جمهوري اسلامي و رياست مجلس خبرگان رهبري از آغاز تشکيل اين مجلس که نشانه ي حرمت و مکانت او در چشم نخبگان و علماي بزرگ و اساتيد مبرّز روحاني کشور است، هرگز نتوانست در تواضع و فروتني او يا در زندگي زاهدانه و دامن پاک او کمترين خدشه ئي وارد آورد. او جامع علم و عمل، و جهاد و زُهد، و تشخيص و سلوک صائب و مستقيم و بدون انحراف بود. فقدان اين عالم رباني و اين روحاني جليل القدر، ضايعه ئي بزرگ است. از خداوند متعال علوّ درجات و مغفرت و رحمت واسعه اش را براي روح مطهر ايشان مسألت مي کنم و به ملت ايران و حوزه هاي علميه و مراجع عظام و علماي اعلام بويژه به خاندان مکرم و بازماندگان محترم و همه ي ارادتمندان و شاگردان ايشان تسليت عرض ميکنم.
والسلام عليه و رحمه اله و برکاته
سيدعلي خامنه اي
8/مرداد/1386